Friday, 13 May 2011

me in MAHSA college .


24 april 2011 my first day in this college .
masuk jak hostel trus dapat kawan yg peramah .
baru jumpa trus rapat sangat :))
best oowh dapat housemate macam dorang .
tapi orang kelas aku pun x kurang hebatnya .
ada yg satu kepala ma aku , ada yg tersangat lucu , n banyak karakter yg baru jugak aku jumpa.

uh , but apa pun keadaan di hostel n kolej 2 ,
tetap dak bleh wat aku lupa smua family aku d form 6 ,
dorang lah yg terbaik :))
hurm , spanjang di hostel hampir setiap hari rindu kuarga ku d rumah :'(
macam aku mau plang jak setiap mggu .
slain 2 , yg paling aku rindu dearest RONNY .

but, apa yg penting aku masuk kolej 2 tuk berjaya b dapat kerja .
so, aku akan cuba sedya upaya aku tuk success dalam hidup.
enjoy pun enjoy gak .
studied jan d lupa .
cheers :p

3 comments:

  1. kita bjiran!welcome to petaling jaya...=p

    ReplyDelete
  2. hee.. biasalah tuh .. mula2 masuk hostel :) .. homesick dekat rumah :) .. lama2 okay lah :)

    ReplyDelete
  3. kolej saya d sabah lah :))

    fyezah : eheh , yakan ? betul 2...

    ReplyDelete